Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Να είσαι εδώ

Μείνε εκεί όταν κοιμηθώ.
Κράτα με αν πέσω.
Αγκάλιασέ με όταν νιώθω μόνη μου.
Σφίξε μου το χέρι στα δύσκολα.
Χαμογέλασέ μου αν νιώσω θλίψη.
Έλα όταν σε χρειαστώ.

πόσο όμορφα είναι όλα αυτά!!..αλλά πόσο πιο όμορφα θα ήταν..
..αν απλά ξέρω ότι

..αν κλείσω τα μάτια μου, εσύ θα μείνεις να με κοιτάς
..αν πάω να πέσω θα είσαι εκεί να με κρατήσεις
..θα μου κάνεις μια αγκαλιά πριν προλάβω να νιώσω τη μοναξιά μου να με πνίγει
..στα δύσκολα θα μου σφίξεις το χέρι και ..θα μου χαμογελάσεις
..κι ότι θα είσαι εδώ γιατί απλά ξέρεις ότι σε χρειάζομαι.

7 σχόλια:

tovenito είπε...

όνειρα θερινής νυκτός λέει ο ρεαλισμός μου.
ο ρομαντισμός μου λέει μακάρι

maria είπε...

σκέψεις δικές σου , λόγια της σιωπής.
"..θα μου κάνεις μια αγκαλιά πριν προλάβω να νιώσω τη μοναξιά μου να με πνίγει" και το σιγοψυθιρίζω.

SeekY είπε...

-tovene592-
Αυτό είναι που ζητάω! Να κάνεις το ρομαντισμό μου πραγματικότητα..

-fairyland-
Αν ακούς και τη σιωπή μου..δε θέλω τίποτα άλλο!

b|a|s|n\i/a είπε...

να είναι εκεί και όταν δε χρειάζεται. μα πάντα χρειάζεται. μια αγκαλιά στην σιωπή. μια αγκαλιά στο βλέμμα.

SeekY είπε...

Η αγκαλιά σου στη σιωπή μου.. απάντηση στα λόγια που δεν είπα.

Κώστας είπε...

Υπέροχο :)

SeekY είπε...

Σ'ευχαριστώ..