Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Ταξίδια...Ψυχής!!!

Με αφορμή τα Χριστούγεννα, ξεκίνησα κι εγώ να κανονίζω το ταξιδάκι μου..
Όπως όλοι θέλω κι εγώ να εκμεταλλευτώ τις μέρες αυτές και να κάνω κάτι για να ξεφύγω.
Να ξεφύγω από την πόλη μου, να ξεφύγω από το σπίτι μου, από τη δουλειά μου.. από την καθημερινότητά μου. Τη δική μου καθαρά δική μου καθημερινότητα. Άρα τι; Να ξεφύγω από μένα; Ίσως κι αυτό.
Κάθε μέρα το κάνουμε! Πιάνουμε τον εαυτό μας να χαζεύει γύρω τον κόσμο, τον καιρό, την ομορφιά και την ασχήμια και σκεφτόμαστε. Ακούμε μια μουσική και μας παίρνει μαζί της, με τη διαφόρα ότι μπορεί αυτή να μας παίρνει μαζί της αλλά το που θα μας πάει το ορίζουμε εμείς.
Μουσικές...Βιβλία...Εικόνες...είναι κι αυτά ταξίδια! Πιο προσωπικά, πιο δύσκολα..κι επικίνδυνα καμια φορά όπως άλλστε όλα τα παιχνίδια του μυαλού.
Ίσως το επίκινδυνα και το δύσκολα ακουστεί κάπως αλλά για μένα είναι. Εκεί είσαι μόνος σου..εσύ κι ο εαυτός σου. Αφήνεσαι και σκέφτεσαι πράγματα που καμιά φορά σε τρομάζουν ακόμα κι εσένα γιατί συνειδητοποιείς!..Συνειδητοποιείς ότι ούτε κι εσύ σε ξέρεις και απορείς αν αυτές οι σκέψεις είναι δικές σου.
Αυτή ειναι η προσσωπική μας γνωριμία. Μέσα από αυτά τα ταξίδια μαθαίνουμε τον εαυτό μας. Γι'αυτό είναι δύσκολο. Γιατί είναι πολύ δύσκολο να δούμε τι είμαστε. Ο καθένας για τον εαυτό του. Αλλά τότε είναι που καθαρίζει η ψυχή μας από όλα όσα μας βαραίνουν..

...κι επειδή μπορεί μια εικόνα να είναι χίλιες λέξεις αλλά μια μουσική είναι περισσότερες από χίλιες εικόνες...

"..close your eyes, clear your heart .." 
Τραγουδάνε οι Killers στο Human

Δεν υπάρχουν σχόλια: